Zwroty i reklamacje
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące reklamacji i zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.targethome.pl
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas "Target Home sp. z o.o., Anatolii Glushchak, Rakowicka 20a/65 2 piętro, 31-510 Kraków, nr tel. +48576214620, targethome.meble@gmail.com. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.”
Odstąpienia od umowy zawartej na odległość (dotyczy zakupów przez Internet)
Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z Twoją działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla Ciebie charakteru zawodowego – masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Prawo odstąpienia można wykonać przez wypełnienie formularza zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Dokument należy wysłać na email: targethome.meble@gmail.com. Właściwe wypełnienie formularza znacząco ułatwi nam przeprowadzenie całej procedury oraz przyspieszy proces, dzięki czemu Twoje pieniądze prędzej do Ciebie wrócą.
Pieniądze zwrócimy Ci na konto, podane w formularzu zwrotu.
Pamiętaj, aby przed dokonaniem zwrotu towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami – to Ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu, w związku z tym dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie.
Pamiętaj , ze jeśli odesłałeś towar, który nosi ślady użytkowania lub został uszkodzony, to możemy powołać się na poniższy przepis i na tej podstawie obniżyć kwotę zwrotu adekwatnie do powstałych uszkodzeń;
Art. 34. 4 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9
Składanie reklamacji (Rękojmia)
Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekazujemy w terminie 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Formularz reklamacji dostępny jest poniżej.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Target Home sp. z o.o., Rakowicka 20a/65 2 piętro, 31-510 Kraków Kraków