Pytania i odpowiedzi
Realizacja zamówień w sklepie Target Home
-
Jak mam kupić meble w sklepie www.targethome.pl?
Możesz złożyć zamówienie dodając produkty do wirtualnego koszyka i uzupełniając formularz zamówienia. Możesz również do nas zadzwonić lub wysłać maila – wtedy pomożemy Ci złożyć zamówienie lub zrobimy to za Ciebie.
-
Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna, ale zalecamy założenia konta, ponieważ późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
-
Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
-
Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Potwierdzam zakup”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
-
Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
-
Czy mogę anulować zamówienie?
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta dla anulowania zamówienia od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Płatności
-
Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
Za zakupy w sklepie internetowym www.targethome.pl możesz zapłacić korzystając z jednej z następujących metod: Pobranie, Przelew natychmiastowy, Blik, Raty online. Aby dokonać płatności, wskaż na karcie zamówienia wybraną formę płatności. Nie jest możliwym połączenie kilku form płatności w jednym zamówieniu.
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.targethome.pl/pl/i/Formy-platnosci/10
Dostawa kurierem i odbiór osobisty
-
Jak wysyłacie zakupione przeze mnie towar?
Dostawa dla zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych: DPD Polska Sp. z o.o. (DPD) lub General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS). Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie www.targethome.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4
-
Ile kosztuje dostawa?
Koszt dostawy przez kuriera w naszym sklepie to 0 zł na terenie Polski niezależnie od kwoty zamówienia.
-
Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego.
-
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówienia w naszym magazynie. Aby skorzystać z takiej opcji wybierz sposób dostawy „Odbiór osobisty” dostępny w koszyku. Godziny odbioru zamówień prosimy ustalić dzień wcześniej przez telefon: 576214620.
-
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Tak, wysyłamy towar do Niemiec, Austrii, Francji, Włoch. W razie takiego zamówienia, prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta dla potwierdzenia kosztów wysyłki, ponieważ cena na stronie nie obejmuje kosztów dostawy na terenie innych krajów, niż Polska.
Zwroty
-
Czy mogę zwrócić meble?
Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego).
-
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?
Najpierw wypełnij i wyślij formularz odstąpienia od umowy. Spełnienie tego warunku nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.
W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Przesyłkę prześlij na adres: Target Home sp. z o.o., Puszkarska 7M bud. H, Newwork Bonarka pok. 621, 30-644 Kraków.
-
Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?
Za uszkodzenia w trakcie transportu paczki zwrotnej odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).
Dlatego bardzo ważne jest, aby:
- dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
- wybrać właściwego przewoźnika,
- wykupić odpowiednie opcje (np. „nie rzucać”) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę.
RODO
-
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.targethome.pl/pl/i/RODO/13 .
Newsletter
-
Co to jest newsletter?
Newsletter – jest rodzajem internetowej gazetki, która jest rozsyłana do użytkowników naszej strony. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. Aby otrzymywać newsletter, należy wcześniej wyrazić na to zgodę. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją.
Opinie
-
Czy mogę wystawić opinię do produktów lub ocenić sklep?
Tak, każdy użytkownik może podzielić się z nami swoją opinią na temat produktu, procesu sprzedaży lub funkcjonalności sklepu internetowego. Opinie można zostawiać na karcie produktu na stronie www.targethome.pl pod zakupionym przez klienta produktem.
Jesteśmy otwarci na wszelkie spostrzeżenia, które pomogłyby stale doskonalić jakość świadczonych przez nas usług.