Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Jak kupować?

1. Wyszukiwanie i wybór produktów

 

Wyboru poszukiwanego produktu można dokonać za pomocą wyszukiwarki, wpisując nazwę lub część nazwy szukanego artykułu.

Innym sposobem jest wybór produktu z listy dostępnych kategorii (rozwijane menu w prawym górnym rogu ekranu lub Meble) – dla ułatwienia zostały one pogrupowane po kategorii mebli.

Można także wybierać produkt bezpośrednio ze strony „klikając” na jego obraz lub opis.

Wybór produktu dokonany w jeden z powyższych sposobów, przenosi kupującego do okna zawierającego jego szczegółowy opis.

 

2. Zamawianie produktów

Aby zamówić wybrany produkt należy wpisać żądaną ilość i kliknąć raz na przycisku „DO KOSZYKA”.


Podgląd produktów aktualnie znajdujących się w koszyku jest dostępny po najechaniu na symbol koszyka w prawym górnym rogu.

Ilość produktów można również korygować na stronie koszyka, do którego przechodzi się po kliknięciu "KOSZYK" w górnej części sklepu.

W każdej chwili możliwy jest powrót do sklepu w celu kontynuowania zakupów. Jeśli dodawanie produktów do koszyka jest skończone, należy wybrać opcję „DO KASY” która otworzy stronę z formularzem zamówienia, gdzie należy wybrać sposób dostawy i płatności, wpisać kod rabatowy.

   2.1. Wybór metody dostawy

Oferujemy Państwu następujące metody dostawy:

  • Kurier GLS

  • Kurier DPD

  • odbiór osobisty


   2.2. Wybór metody płatności
Oferujemy Państwu dwie podstawowe formy płatności:

  • pobranie

  • przedpłata (do wyboru jest przelew internetowy lub przelew tradycyjny)

 

 

Dla kontynuacji składania zamówienia należy kliknąć w przycisk "ZAMAWIAM".

 

   2.3. Dane adresowe

W przypadku, gdy nie jesteś zalogowany ani zarejestrowany można to uczynić w tym momencie.

Oczywiście można złożyć zamówienie jako gość, jednak polecamy zarejestrowanie się w sklepie co pozwoli na:

  • Szybsze składanie zamówień

  • Sprawdzanie statusu zamówień

  • Przeglądanie historii swoich zamówień

  • Edytowanie danych na swoim koncie

  • Zmianę hasła do konta

  • Zdefiniowanie alternatywnych adresów dostawy

Następnym krokiem jest wypełnienie formularza z danymi adresowymi niezbędnymi do prawidłowej obsługi zamówienia. Można jednak uniknąć konieczności wpisywania swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu. Aby tak się stało można (lecz NIE trzeba) zarejestrować się w Naszym sklepie. Rejestracja w Naszym sklepie nie jest obowiązkowa ani konieczna do złożenia zamówienia.


Z drugiej strony po dokonaniu pełnej rejestracji, posługując się swoim unikalnym i osobistym loginem (nazwą użytkownika) i hasłem podczas kolejnych wizyt unika się konieczności wpisywania powtórnie swoich danych potrzebnych do wysłania zamówionego towaru.

Dodatkową korzyścią z rejestracji w Naszym sklepie internetowym jest automatyczne uczestnictwo w akcjach promocyjnych i rabatowych organizowanych przez firmę Target Home sp. z o.o., a także możliwość subskrypcji na otrzymywanie wiadomości z Naszymi nowościami i specjalnymi ofertami. Aby się zarejestrować wystarczy „kliknąć' przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ” i wypełnić formularz.

Istnieje także możliwość logowania przez konto Facebook, Google.

 

   2.4. Dane płatnika

Jeżeli faktura do zamówienia ma być wystawiona na firmę wystarczy „kliknąć” w opcję „FIRMA” i wypełnić formularz.

Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres firmy należy odznaczyć opcję „Inny adres wysyłki” i wpisać poprawne dane.

W podsumowaniu zamówienia mają Państwo możliwość dopisania uwag do zamówienia.


   2.5. Podsumowanie zamówienia



Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu "POTWIERDZAM ZAKUP"



3. Informacje o zamówieniu


Informacje o zamówieniu wraz z jego numerem, przesyłane są na podany w formularzu adres e-mail.



4. Od zamówienia do dostawy


Na czas pomiędzy złożeniem zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, a otrzymaniem przesyłki składają się zasadniczo dwa okresy:

  • czas skompletowania towaru

  • czas przesyłki

 

W przypadku przedpłaty kompletowanie przesyłki rozpoczyna się z chwilą otrzymania przez sklep informacji o pomyślnej autoryzacji transakcji. Paczki płatne przy odbiorze kompletujemy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Zależnie od dostępności zamawianych produktów, czas kompletowania zamówienia trwa do 2 dni roboczych. W przypadku gdy czas realizacji może ulec przedłużeniu , zostaniecie Państwo powiadomieni mailem lub telefonicznie przez pracownika sklepu. Pozostały czas to czas dostawy zależny od firmy kurierskiej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl